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持久力を重視するライディングスタイル向けに、リラックスしたフィット感で設計されたEssential コレクションは、サイクリングを愛する人のために作られました。
The softness and complexity of the human foot connected to the bike via metal hardware. Our first collaboration with Italian cycling shoe innovator Fizik is here: the Ferox Carbon.
Pas Normal Studiosの重要なクリエイターである、カール=オスカー・オルセン(Karl-Oskar Olsen)の活動の場です。T.K.O.は、芸術的な表現とファッションをベースにした美学のシグネチャーレーベルです。
PASコレクションは私たちのチームキットです。トレーニングのあらゆる要素とレース中の混乱をサポートします。厳格で複雑なトレーニングの構造と、瞬時のレースにおける勝負の決断。真夏に向けた統一感のあるレースチームの体験。
Midsummer コレクションは、北半球の夏至を祝うものです。 ロングライドの季節。 私たちの周囲の自然や風景を探索すること。 多くの人が通行した道路や小道に対する新たな視点。 意気投合した仲間たちと光とインスピレーションを見つける。
速いグルーブを求めて、Solitudeド コレクションは 2023 年に生まれ変わります。最新のフィット感と大胆なグラフィックが、スーパースピードウェイからサイクリング用の臨時アリーナまで、レースカーのカラーリングを強化します。
美しさとハイブリッド性能の融合。Salomonとのコラボレーションは、バイクのオン・オフ時の日常を融合する製品を一体化します。都市と自然、性能と機能の交差点で。
Falconer II Aero MIPS Helmetは、今シーズンの人気カラーバリエーションで提供され、ペースの速いロードサイクリング向けの最高級ヘルメットです。
Tilford Foundation Racing チームキットが、お気に入りのレーサーによるキャンペーンの成功を記念し、限定発売されます。
Intended Use
最も過酷なライドの日に向けて設計されたサイクリングウェアとアクセサリー。
グラベルライドや数日間の探索に適したアパレルとアクセサリー。
毎日のライディングに適したアパレルやアクセサリー。通勤、ソーシャルライド、カジュアルなロードライディング、レジャーライド、または快適性が重要となる長時間のライド。
気温が変化する季節の変わり目に適したアパレルやアクセサリー。
冬のライドに適したアパレルとアクセサリー。
変化する気象条件に対応し、優れたパフォーマンスを発揮するサイクリングキット。
暖かい環境に適したアパレルとアクセサリー。
悪天候から身を守るウェットウェザーキットとアウターレイヤー。
日常に溶け込むカジュアルアパレル。
オフ・ザ・バイクの筋力トレーニングに欠かせないアパレルと装備。
持久力重視のライディングスタイル向けに、リラックスしたフィット感でデザインされたEssential コレクションは、サイクリングを愛する人のために作られました。
The softness and complexity of the human foot connected to the bike via metal hardware. Our first collaboration with Italian cycling shoe innovator Fizik is here: the Ferox Carbon.
Pas Normal Studiosの創造力、カール=オスカー・オルセン(Karl-Oskar Olsen)の遊び場です。T.K.O.は、芸術的表現とファッションをベースにした美学のシグネチャー レーベルです。
PASコレクションは私たちのチームキットです。トレーニングのあらゆる要素とレース中の混乱をサポートします。厳格で複雑なトレーニングの構造と、瞬時のレースにおける勝負の決断。真夏に向けた統一感のあるレースチームの体験。
Midsummer コレクションは、北半球の夏至を祝うものです。 ロングライドの季節。 私たちの周囲の自然や風景を探索すること。 多くの人が通行した道路や小道に対する新たな視点。 意気投合した仲間たちと光とインスピレーションを見つける。
速いグルーブを求めて、Solitudeド コレクションは 2023 年に生まれ変わります。最新のフィット感と大胆なグラフィックが、スーパースピードウェイからサイクリング用の臨時アリーナまで、レースカーのカラーリングを強化します。
Tilford Foundation Racing チームキットが、お気に入りのレーサーによるキャンペーンの成功を記念し、限定発売されます。
美しさとハイブリッド性能の融合。Salomonとのコラボレーションは、バイクのオン・オフ時の日常を融合させる製品を統合しています。都市と自然、パフォーマンスと機能が交わる場所で。
Falconer II Aero MIPS Helmetは、今シーズンの人気カラーバリエーションで提供され、ペースの速いロードサイクリング向けの最高級ヘルメットです。
Intended Use
最も過酷なライドの日に向けて設計されたサイクリングウェアとアクセサリー。
グラベルライドや数日間の探索に適したアパレルとアクセサリー。
毎日のライディングに適したアパレルやアクセサリーです。通勤、ソーシャルライド、カジュアルなロードライディング、レジャーライド、または快適性が重要となる長時間のライド。
気温が変化する季節の変わり目に適したアパレルやアクセサリー。
冬のライドに適したアパレルとアクセサリー。
変化する気象条件に対応し、優れたパフォーマンスを発揮するサイクリングキット。
暖かい環境に適したアパレルとアクセサリー。
悪天候から身を守るウェットウェザーキットとアウターレイヤー。
日常に溶け込むカジュアルアパレル。
オフ・ザ・バイクの筋力トレーニングに欠かせないアパレルと装備。
We are fully aware of the ever-greater responsibility we take on with growth. While our presence increases, we can take solace in the fact that our products are becoming less impactful on a yearly basis, with constant improvements to the materials, processes and partners we work with.
Our increasing responsibility has naturally led us to work to understand the quantitative data behind this impact. Throughout 2020 and 2021 we have measured the overall Greenhouse Gas (GHG) emissions of our company. We fully understand GHG emissions are not the only impact we create, but they are a great way to understand our hotspots, and are used across the industry to benchmark environmental impact. This process has involved measuring the all reasonable practices within our business. As with most outdoor & sportswear brands, most (99%) of our impact comes from 'scope 3' activities. This impact is created from the items we design, which are then manufactured by our partners.
The Greenhouse Gas Protocol separates emissions into 3 different scopes:
Scope 1: Direct GHG emissions which occur from sources that are owned and operated by Pas Normal Studios - in our case, most of this comes from our 3 company vehicles.
Scope 2: GHG emissions occurring from the energy purchased by Pas Normal Studios. This includes electricity and heating for our own office and stores.
Scope 3: GHG emissions that occur in our value chain. This includes emissions from the production, transportation, use and disposal of items.
Ways to measure
Absolute reductions: This way of measuring looks at the raw total of emissions over a given period. It then compares these numbers to the time-frame before, irrespective of the output. We have used this method to set targets for scope 1 & 2 emissions as they are within our direct control.
Intensity-based reductions: This way takes into account the changing output of a company to measure emissions. This is more helpful when measuring a growing company, where output is increasing. We have used this method to set targets for scope 3 emissions as they are not within our direct control, and will inevitably rise as we grow as a company.
Having calculated our GHG emissions for 2020 and 2021, we could then use these numbers to set science-based reduction targets. This has been achieved through commitment to the SBTi which sets formal commitments aligned with science.
We have formally committed to reduce our absolute scope 1 and scope 2 GHG emissions 42% by 2030 from a 2020 base year, and to measure and reduce our scope 3 emissions. As of 2021 we have started work on reducing our absolute scope 1 & 2 emissions through a series of initiatives and have fully measured our scope 3 emissions. We are therefore beginning to reduce our GHG intensity to align with more ambitious goals. You can read more about our calculations and methodology here.
Our Scope 1 & 2 emissions are directly influenced by the decisions we make as a team. Some of the initiatives we have initiated include:
Powering our HQ using renewable electricity
Waste sorting system in our HQ
Powering our Store in Mallorca using renewable electricity
Powering our store in Copenhagen using renewable electricity
Using locally sourced materials in each of our global stores
Using lower-impact consumables in our stores and cafes, such as recycled tissue paper, recycled paper bags and less single-use items
Tracking company travel annually to identify and optimize emissions hotspots
In the near future we will be continuing to reduce our scope 1 & 2 emissions by:
optimizing and reducing our energy consumption in our HQ
switching to renewable energy in all our stores where possible
Our Scope 3 emissions create the majority of our total emissions. This requires extensive work and collaboration to address. We know our absolute emissions will rise in the future due to our growth as a company. We are therefore focused on reducing the intensity-based emission. This means that each product becomes less environmentally impactful; in this way we can use our growing size to improve the standard of items across the industry.
We also understand that the impact of our company extends further than GHG emissions. An array of environmental impacts occur around our company, many of which are difficult to accurately identify, track and measure.
You can read more about our scope 3 emissions here and our calculations and methodology here.