Extended Holiday return policy. - Last order date for Christmas delivery.
Pas Normal Studiosの重要なクリエイターである、カール=オスカー・オルセン(Karl-Oskar Olsen)の活動の場です。T.K.O.は、芸術的な表現とファッションをベースにした美学のシグネチャーレーベルです。
PASコレクションは私たちのチームキットです。トレーニングのあらゆる要素とレース中の混乱をサポートします。厳格で複雑なトレーニングの構造と、瞬時のレースにおける勝負の決断。真夏に向けた統一感のあるレースチームの体験。
持久力を重視するライディングスタイル向けに、リラックスしたフィット感で設計されたEssential コレクションは、サイクリングを愛する人のために作られました。
The softness and complexity of the human foot connected to the bike via metal hardware. Our first collaboration with Italian cycling shoe innovator Fizik is here: the Ferox Carbon.
Midsummer コレクションは、北半球の夏至を祝うものです。 ロングライドの季節。 私たちの周囲の自然や風景を探索すること。 多くの人が通行した道路や小道に対する新たな視点。 意気投合した仲間たちと光とインスピレーションを見つける。
速いグルーブを求めて、Solitudeド コレクションは 2023 年に生まれ変わります。最新のフィット感と大胆なグラフィックが、スーパースピードウェイからサイクリング用の臨時アリーナまで、レースカーのカラーリングを強化します。
美しさとハイブリッド性能の融合。Salomonとのコラボレーションは、バイクのオン・オフ時の日常を融合する製品を一体化します。都市と自然、性能と機能の交差点で。
Falconer II Aero MIPS Helmetは、今シーズンの人気カラーバリエーションで提供され、ペースの速いロードサイクリング向けの最高級ヘルメットです。
Tilford Foundation Racing チームキットが、お気に入りのレーサーによるキャンペーンの成功を記念し、限定発売されます。
Intended Use
最も過酷なライドの日に向けて設計されたサイクリングウェアとアクセサリー。
グラベルライドや数日間の探索に適したアパレルとアクセサリー。
毎日のライディングに適したアパレルやアクセサリー。通勤、ソーシャルライド、カジュアルなロードライディング、レジャーライド、または快適性が重要となる長時間のライド。
気温が変化する季節の変わり目に適したアパレルやアクセサリー。
冬のライドに適したアパレルとアクセサリー。
変化する気象条件に対応し、優れたパフォーマンスを発揮するサイクリングキット。
暖かい環境に適したアパレルとアクセサリー。
悪天候から身を守るウェットウェザーキットとアウターレイヤー。
日常に溶け込むカジュアルアパレル。
オフ・ザ・バイクの筋力トレーニングに欠かせないアパレルと装備。
Pas Normal Studiosの創造力、カール=オスカー・オルセン(Karl-Oskar Olsen)の遊び場です。T.K.O.は、芸術的表現とファッションをベースにした美学のシグネチャー レーベルです。
PASコレクションは私たちのチームキットです。トレーニングのあらゆる要素とレース中の混乱をサポートします。厳格で複雑なトレーニングの構造と、瞬時のレースにおける勝負の決断。真夏に向けた統一感のあるレースチームの体験。
持久力重視のライディングスタイル向けに、リラックスしたフィット感でデザインされたEssential コレクションは、サイクリングを愛する人のために作られました。
The softness and complexity of the human foot connected to the bike via metal hardware. Our first collaboration with Italian cycling shoe innovator Fizik is here: the Ferox Carbon.
Midsummer コレクションは、北半球の夏至を祝うものです。 ロングライドの季節。 私たちの周囲の自然や風景を探索すること。 多くの人が通行した道路や小道に対する新たな視点。 意気投合した仲間たちと光とインスピレーションを見つける。
速いグルーブを求めて、Solitudeド コレクションは 2023 年に生まれ変わります。最新のフィット感と大胆なグラフィックが、スーパースピードウェイからサイクリング用の臨時アリーナまで、レースカーのカラーリングを強化します。
Tilford Foundation Racing チームキットが、お気に入りのレーサーによるキャンペーンの成功を記念し、限定発売されます。
美しさとハイブリッド性能の融合。Salomonとのコラボレーションは、バイクのオン・オフ時の日常を融合させる製品を統合しています。都市と自然、パフォーマンスと機能が交わる場所で。
Falconer II Aero MIPS Helmetは、今シーズンの人気カラーバリエーションで提供され、ペースの速いロードサイクリング向けの最高級ヘルメットです。
Intended Use
最も過酷なライドの日に向けて設計されたサイクリングウェアとアクセサリー。
グラベルライドや数日間の探索に適したアパレルとアクセサリー。
毎日のライディングに適したアパレルやアクセサリーです。通勤、ソーシャルライド、カジュアルなロードライディング、レジャーライド、または快適性が重要となる長時間のライド。
気温が変化する季節の変わり目に適したアパレルやアクセサリー。
冬のライドに適したアパレルとアクセサリー。
変化する気象条件に対応し、優れたパフォーマンスを発揮するサイクリングキット。
暖かい環境に適したアパレルとアクセサリー。
悪天候から身を守るウェットウェザーキットとアウターレイヤー。
日常に溶け込むカジュアルアパレル。
オフ・ザ・バイクの筋力トレーニングに欠かせないアパレルと装備。
Our goals for 2025 align with our commitment to continue developing into a progressive and industry-leading organisation when it comes to measuring and reducing impact, setting goals, and improving transparency. The advancement of our knowledge and data resources will further develop these goals.
We have set Scope 1, 2, and 3 science-based targets aligned with the Science-Based Targets Initiative (SBTi). We have formally committed to reduce our absolute scope 1 and scope 2 GHG emissions 42% by 2030 from a 2020 base year, and to measure our scope 3 emissions. After measuring our Scope 3 emissions we are beginning to reduce our scope 3 GHG intensity by 25% by 2030 from a 2021 baseline.
We have calculated our baseline emissions and have outlined these in our Impact and Responsibility document here.
We aim to have full transparency on our social and environmental impact and be clear on the effects of each decision we make: we must integrate sustainability in to every aspect of the organisation.
We aim to be fully aligned to the ‘Business Ambition for 1.5°C’, and be among the top 20% apparel businesses on all Sustainable Apparel Coalition benchmark items.
We aim to have a fully comprehensive and transparent overview of our suppliers’ social and environmental performance, working systematically to improve our joint operations and standards.
We aim to be pushing the boundaries for circularity in the cycling industry by offering innovative solutions to the circular economy.
We aim to have launched a number of meaningful projects around the world in line with our purpose. The initiatives will be aimed at giving back to the communities that support our network.
We aim to publish an annual sustainability report, highlighting our aims and progress, alongside a diverse and transparent online hub for all of our environmental and social impact developments.
The documentation and reporting on our impact is a crucial step towards achieving transparency and improving the sustainability of our operations. Setting realistic science-based goals through the Science-Based Targets Initiative will encourage innovative developments towards more sustainable products. We have committed to the SBTi to ensure our goal-setting aligns with scientific research. You can read more here.
Improving the cycling industry will take innovation and research. As a part of this industry, we must encourage new technologies and identify ways to reduce resource consumption. Most fashion and sportswear brands follow the same outdated, linear 'take-make-dispose' model that must be systemically replaced. In the meantime, we can make a positive impact on stakeholders by optimizing our current business model. These improvements will encourage industry and society to make the radical change necessary.
The UN has outlined 17 targets for the world to achieve by 2030, which we fully support. This project is a global effort. We understand our role in this project and aim to contribute by reporting and setting goals to improve our organization. Everyone taking responsibility for their actions and improving their operations will lead to positive change throughout society.